Usein kysytyt kysymykset
1. Olen tehnyt jo tilauksen. Voinko vielä vaihtaa kuvan jälkikäteen? Vastaus: Kun tilaus on vahvistettu ja maksettu, tuotteiden tietoja ei enää pysty muuttamaan jälkikäteen. Tarkistathan ennen tilauksen vahvistusta, että tietosi pitävät paikkansa.
2. Antamani mitat keittiön välitilalevyssä olivat väärin. Voinko vielä vaihtaa tilaukseni mittoja? Vastaus:Kun tilaus on vahvistettu ja maksettu, tuotteiden tietoja ei enää pysty muuttamaan jälkikäteen. Tarkistathan ennen tilauksen vahvistusta, että tietosi pitävät paikkansa.
3. Kuljetusyhtiö toi kuljetuksessa rikkimenneen lähetyksen. Miten toimin? Vastaus: Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksen aikana, asiakkaan on kuljetuksesta tehtävä välittömästi reklamaatio tuotteen kuljettaneelle yritykselle. Lähetyksestä on hyvä ottaa kuvatosite. Myös tuotteen myyjälle tulee ilmoittaa kuljetusvauriosta mahdollisimman pian. Asiakaspalvelumme auttaa jatkotoimenpiteissä.
4. Mikä on omien kuvatiedostojen minimi kuvantarkkuus? Vastaus: Kuvien tulisi olla niin isoja kuin mahdollista, mielummin lähemmäksi 1:1. Jos olet epävarma kuvasi tarkkuuden riittävyydestä esimerkiksi välitilalevyyn, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
5. Missä muodossa lähetän kuvamateriaalin eli mitkä ovat tiedostovaatimukset? Vastaus: Kuvien tulisi olla RGB-muodossa, sillä se toistaa värejä tarkemmin ja kirkkaammin kuin CMYK-tiedostot.
6. Paljonko pikseleitä tulisi omassa kuvassani olla? Vastaus: Minimissään 200dpi/cm.
7. Miten voin seurata oman tilaukseni etenemistä? Vastaus: Järjestelmämme ilmoittaa sinulle sähköpostitse automaattisesti, missä vaiheessa tilauksesi on prosessissamme. Myös asiakaspalvelumme auttaa sinua tässä asiassa.
8. Voiko painolaatu poiketa kuvien laadusta tietokoneen näytöllä? Vastaus: Kuvat valmistetaan niin lähelle alkuperäistä laatua kuin mahdollista. Huomioithan, että tietokoneen näyttö on harvoin kalibroitu ja painettu kuva voi erota hieman siitä, millaiselta kuva näyttää tietokoneen näytöllä.
9. Haluan omasta kuvasta tehdä taulun. Taulu olisi määrämittainen ja kuvamateriaaliani pitäisi muokata. Onnistuuko kuvanmuokkaus sekä omilla mitoilla tehdyt tuotteet? Vastaus: Kyllä. Taulut omilla mitoilla ja omista kuvista onnistuvat mainiosta. Meillä on myös oma design-osasto, joka auttaa kuvamateriaalin muokkaamisessa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, ja autamme mielellämme.
10. Voinko tilata lähetyksen ulkomaille? Vastaus: Deko Shop toimittaa lähetyksiä vain Suomen rajojen sisäpuolelle.
11. Miten toimin, jos olen antanut väärän toimitusosoitteen? Vastaus: Ota yhteyttä välittömästi asiakaspalveluumme asian korjaamiseksi.
1. Mistä tiedän, että sähköisessä muodossa oleva kuvani riittää torkkupeittoon? Vastaus: Torkkupeiton kuvasovellus tunnistaa lataamasi kuvan koon. Jos sovellus antaa skaalata kuvaa isommaksi kuin itse torkkupeittoraami, riittää kuvan tarkkuus. Jos ladattua kuvaa ei pysty skaalaamaan, on se liian pieniresoluutioinen tuotantoon.
2. Antamani mitat keittiön välitilalevyssä olivat väärin. Voinko vielä vaihtaa tilaukseni mittoja? Vastaus:Kun tilaus on vahvistettu ja maksettu, tuotteiden tietoja ei enää pysty muuttamaan jälkikäteen. Tarkistathan ennen tilauksen vahvistusta, että tietosi pitävät paikkansa.
3. Kuljetusyhtiö toi kuljetuksessa rikkimenneen lähetyksen. Miten toimin? Vastaus: Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksen aikana, asiakkaan on kuljetuksesta tehtävä välittömästi reklamaatio tuotteen kuljettaneelle yritykselle. Lähetyksestä on hyvä ottaa kuvatosite. Myös tuotteen myyjälle tulee ilmoittaa kuljetusvauriosta mahdollisimman pian. Asiakaspalvelumme auttaa jatkotoimenpiteissä.
4. Mikä on omien kuvatiedostojen minimi kuvantarkkuus? Vastaus: Kuvien tulisi olla niin isoja kuin mahdollista, mielummin lähemmäksi 1:1. Jos olet epävarma kuvasi tarkkuuden riittävyydestä esimerkiksi välitilalevyyn, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
5. Missä muodossa lähetän kuvamateriaalin eli mitkä ovat tiedostovaatimukset? Vastaus: Kuvien tulisi olla RGB-muodossa, sillä se toistaa värejä tarkemmin ja kirkkaammin kuin CMYK-tiedostot.
6. Paljonko pikseleitä tulisi omassa kuvassani olla? Vastaus: Minimissään 200dpi/cm.
7. Miten voin seurata oman tilaukseni etenemistä? Vastaus: Järjestelmämme ilmoittaa sinulle sähköpostitse automaattisesti, missä vaiheessa tilauksesi on prosessissamme. Myös asiakaspalvelumme auttaa sinua tässä asiassa.
8. Voiko painolaatu poiketa kuvien laadusta tietokoneen näytöllä? Vastaus: Kuvat valmistetaan niin lähelle alkuperäistä laatua kuin mahdollista. Huomioithan, että tietokoneen näyttö on harvoin kalibroitu ja painettu kuva voi erota hieman siitä, millaiselta kuva näyttää tietokoneen näytöllä.
9. Haluan omasta kuvasta tehdä taulun. Taulu olisi määrämittainen ja kuvamateriaaliani pitäisi muokata. Onnistuuko kuvanmuokkaus sekä omilla mitoilla tehdyt tuotteet? Vastaus: Kyllä. Taulut omilla mitoilla ja omista kuvista onnistuvat mainiosta. Meillä on myös oma design-osasto, joka auttaa kuvamateriaalin muokkaamisessa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, ja autamme mielellämme.
10. Voinko tilata lähetyksen ulkomaille? Vastaus: Deko Shop toimittaa lähetyksiä vain Suomen rajojen sisäpuolelle.
11. Miten toimin, jos olen antanut väärän toimitusosoitteen? Vastaus: Ota yhteyttä välittömästi asiakaspalveluumme asian korjaamiseksi.
1. Mistä tiedän, että sähköisessä muodossa oleva kuvani riittää torkkupeittoon? Vastaus: Torkkupeiton kuvasovellus tunnistaa lataamasi kuvan koon. Jos sovellus antaa skaalata kuvaa isommaksi kuin itse torkkupeittoraami, riittää kuvan tarkkuus. Jos ladattua kuvaa ei pysty skaalaamaan, on se liian pieniresoluutioinen tuotantoon.