Sopimusehdot
Yleistä
Deko-Shop verkkokaupan tuotteita myy Dekotel Coating Oy. Y-tunnus FI0791422-7. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden tuotteiden, hintojen, sopimus- ja toimitusehtojen muutoksiin.
Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitus- ja sopimusehtoihin sekä hyväksyttävä ne ennen tilauksen vahvistusta.
Maksu pankkipainikkeilla
Maksupalveluntarjonnasta DekoShop-verkkokaupassa vastaa Paytrail Oyj. Paytrail Oyj (Paytrail) on Finanssivalvonnan valvonnan alainen maksulaitos ja toimii DekoShop-verkkokaupan maksupalveluntarjoajana yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Maksu toteutetaan Paytrailin maksupalvelussaan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka DekoShop-verkkokauppa on ottanut Paytrailin palvelun kautta käyttöönsä. Paytrail Oyj toimii maksupalveluntarjoajana seuraavien maksutapojen osalta:
Kaikki kotimaiset verkkopankit:
- Nordea
- OP-Pohjola
- Danske Bank
- Tapiola
- Handelsbanken
- Aktia, Säästöpankit, Paikallisosuuspankit, Nooa
- Ålandsbanken
- S-pankki
Yleisimmät korttimaksutavat:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- Eurocard
- JCB
- Diners Club
Pankin verkkopalvelussa vastaanottajana näkyy Paytrail Oyj. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Saamme tiedon onnistuneesta maksusta välittömästi. Maksu tilitetään edelleen DekoShop:ille (Dekotel Coating Oy).
Maksupalvelun tarjoaja:
Paytrail Oyj,
2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Finland
asiakaspalvelu@paytrail.com
Puh. +358 207 181830 (ark 8-19)
Tilaaminen verkkokaupastamme
Tilaukselle lähetetään sähköpostitse tilausvahvistus, joka sisältää seuraavat tiedot:
Tilausnumero
Tilauksen sisältö
Tuotteiden hinnat ja kokonaishinta
Säästä tilausvahvistus, jotta voit tarkistaa tilauksen sisällön.
Hinnat
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.
Toimitusaika
Tuotteille on määritelty eri toimitusaikoja, jotka löytyvät erikseen jokaisen tuotteen tuotetiedoista. Toimitusajat ovat suuntaa antavia. Toimitukset pyritään toteuttamaan mahdollisimman lyhyessä ajassa kuitenkin viimeistään ilmoitetun toimitusajan sisällä.
Toimitustapa ja –kulut
Toimitamme tuotteita vain Suomeen. Tuotteilla ei erillisiä toimitus- tai pakkauskuluja. Tuotteiden toimitustapa ilmoitetaan tuotteiden tuotetiedoissa.
Kuljetusvauriot
Lähetyksen kunto tulee tarkistaa välittömästi lähetystä noudettaessa/lähetyksen saapuessa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksen aikana, on kuljetuksesta tehtävä välittömästi reklamaatio tuotteen kuljettaneelle yritykselle. Myös tuotteen myyjälle tulee ilmoittaa kuljetusvauriosta mahdollisimman pian.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Pakkauksen tulee ehdottomasti olla avaamaton, ja asiakas maksaa palautuksen.
Kuitenkin asiakaskohtaisilla, yksilöllisesti valmistetuilla tuotteilla (mm. asiakkaiden omista kuvista valmistetut tuotteet sekä omiin mittoihin leikatut välitilalevyt ja sisustustaulut) ei ole tätä vaihto- tai palautusoikeutta ellei niissä ole todettu olevan materiaali- tai valmistusvirhe.
Viallisista tuotteista tulee ilmoittaa 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta asiakaspalveluumme info@dekoshop.fi
Jos haluat palauttaa tuotteen, tarvitset asiakaspalvelumme sähköpostitse lähetetyn vahvistuksen asiasta; Ilmoita ennen palautusta asiakaspalveluumme tilausnumerosi, syy palautukseen sekä toive jatkotoimenpiteelle. Ensisijaisesti korvaamme vialliset tuotteet uusilla. Asiakaspalvelumme vahvistuksen yhteydessä saat erilliset palautusohjeet, joiden mukaan toimia.
Muuta
Yhtiö ei vastaa ylimääräisistä kustannuksista (esim. menetetty työaika, remonttiaikataulujen muutokset), jotka ovat aiheutuneet toimitusajan muutoksista ylivoimaisen esteen tai kolmannen osapuolen takia, tuotteen virheellisyydestä, viallisuudesta, vauriosta tai tuotteen virheellisestä kiinnityksestä/ asentamisesta tai hoito-ohjeiden noudattamatta jättämisestä.
Kuvien värisävyt tietokoneen ruudulla saattavat erota hieman todellisista toimitettavan tuotteen värisävyistä.
Asiakkaan käyttäessä omia kuvamateriaaleja, asiakas vastaa, että käyttämät kuvat ja tekstit ovat vapaita ja hänellä on lupa niiden käyttöön, eikä ne loukkaa kenenkään tekijänoikeuksia.
Erimielisyydet
Erimielisyydet ratkotaan yhteistyössä kuluttaviranomaisten kanssa.Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.
Deko-Shop verkkokaupan tuotteita myy Dekotel Coating Oy. Y-tunnus FI0791422-7. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden tuotteiden, hintojen, sopimus- ja toimitusehtojen muutoksiin.
Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitus- ja sopimusehtoihin sekä hyväksyttävä ne ennen tilauksen vahvistusta.
Maksu pankkipainikkeilla
Maksupalveluntarjonnasta DekoShop-verkkokaupassa vastaa Paytrail Oyj. Paytrail Oyj (Paytrail) on Finanssivalvonnan valvonnan alainen maksulaitos ja toimii DekoShop-verkkokaupan maksupalveluntarjoajana yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Maksu toteutetaan Paytrailin maksupalvelussaan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka DekoShop-verkkokauppa on ottanut Paytrailin palvelun kautta käyttöönsä. Paytrail Oyj toimii maksupalveluntarjoajana seuraavien maksutapojen osalta:
Kaikki kotimaiset verkkopankit:
- Nordea
- OP-Pohjola
- Danske Bank
- Tapiola
- Handelsbanken
- Aktia, Säästöpankit, Paikallisosuuspankit, Nooa
- Ålandsbanken
- S-pankki
Yleisimmät korttimaksutavat:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- Eurocard
- JCB
- Diners Club
Pankin verkkopalvelussa vastaanottajana näkyy Paytrail Oyj. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Saamme tiedon onnistuneesta maksusta välittömästi. Maksu tilitetään edelleen DekoShop:ille (Dekotel Coating Oy).
Maksupalvelun tarjoaja:
Paytrail Oyj,
2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Finland
asiakaspalvelu@paytrail.com
Puh. +358 207 181830 (ark 8-19)
Tilaaminen verkkokaupastamme
Tilaukselle lähetetään sähköpostitse tilausvahvistus, joka sisältää seuraavat tiedot:
Tilausnumero
Tilauksen sisältö
Tuotteiden hinnat ja kokonaishinta
Säästä tilausvahvistus, jotta voit tarkistaa tilauksen sisällön.
Hinnat
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.
Toimitusaika
Tuotteille on määritelty eri toimitusaikoja, jotka löytyvät erikseen jokaisen tuotteen tuotetiedoista. Toimitusajat ovat suuntaa antavia. Toimitukset pyritään toteuttamaan mahdollisimman lyhyessä ajassa kuitenkin viimeistään ilmoitetun toimitusajan sisällä.
Toimitustapa ja –kulut
Toimitamme tuotteita vain Suomeen. Tuotteilla ei erillisiä toimitus- tai pakkauskuluja. Tuotteiden toimitustapa ilmoitetaan tuotteiden tuotetiedoissa.
Kuljetusvauriot
Lähetyksen kunto tulee tarkistaa välittömästi lähetystä noudettaessa/lähetyksen saapuessa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksen aikana, on kuljetuksesta tehtävä välittömästi reklamaatio tuotteen kuljettaneelle yritykselle. Myös tuotteen myyjälle tulee ilmoittaa kuljetusvauriosta mahdollisimman pian.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Pakkauksen tulee ehdottomasti olla avaamaton, ja asiakas maksaa palautuksen.
Kuitenkin asiakaskohtaisilla, yksilöllisesti valmistetuilla tuotteilla (mm. asiakkaiden omista kuvista valmistetut tuotteet sekä omiin mittoihin leikatut välitilalevyt ja sisustustaulut) ei ole tätä vaihto- tai palautusoikeutta ellei niissä ole todettu olevan materiaali- tai valmistusvirhe.
Viallisista tuotteista tulee ilmoittaa 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta asiakaspalveluumme info@dekoshop.fi
Jos haluat palauttaa tuotteen, tarvitset asiakaspalvelumme sähköpostitse lähetetyn vahvistuksen asiasta; Ilmoita ennen palautusta asiakaspalveluumme tilausnumerosi, syy palautukseen sekä toive jatkotoimenpiteelle. Ensisijaisesti korvaamme vialliset tuotteet uusilla. Asiakaspalvelumme vahvistuksen yhteydessä saat erilliset palautusohjeet, joiden mukaan toimia.
Muuta
Yhtiö ei vastaa ylimääräisistä kustannuksista (esim. menetetty työaika, remonttiaikataulujen muutokset), jotka ovat aiheutuneet toimitusajan muutoksista ylivoimaisen esteen tai kolmannen osapuolen takia, tuotteen virheellisyydestä, viallisuudesta, vauriosta tai tuotteen virheellisestä kiinnityksestä/ asentamisesta tai hoito-ohjeiden noudattamatta jättämisestä.
Kuvien värisävyt tietokoneen ruudulla saattavat erota hieman todellisista toimitettavan tuotteen värisävyistä.
Asiakkaan käyttäessä omia kuvamateriaaleja, asiakas vastaa, että käyttämät kuvat ja tekstit ovat vapaita ja hänellä on lupa niiden käyttöön, eikä ne loukkaa kenenkään tekijänoikeuksia.
Erimielisyydet
Erimielisyydet ratkotaan yhteistyössä kuluttaviranomaisten kanssa.Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.